آخرین اخبار, اطلاعیه ها

برای اولین بار گردآوری و انتشار جامع مجموعه قوانین و آئین نامه های دانش بنیان در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص حمایت از توسعه دانش‌بنیان در کشور و نقش اساسی آن در جهش اقتصادی کشور، قوانین مختلفی در راستای ایجاد زمینه‌های مناسب برای فعالیت‌های فناورانه در کشور به تصویب رسیده است به همین منظور جهت سهولت دسترسی بازیگران زیست‌بوم فناوری به این مجموعه قوانین، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در خرداد ۱۴۰۳ برای اولین بار به گردآوری و انتشار جامع این مصوبات و اصلاحیه‌های مرتبط در این کتابچه پرداخته است.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، تمامی این اقدامات با رعایت اصل امانت‌داری و بدون هرگونه دخل و تصرف و با هدف افزایش آگاهی پژوهشگران، فناوران، کارآفرینان و سیاست‌گذاران از مفاهیم حقوقی مرتبط انجام گردیده است. امیدواریم این اقدامات بتواند به به توسعه و پیشرفت این بخش بسیار حیاتی از اقتصاد و فناوری کشور کمک کند.

کتابچه حاضر با همکاری همکاران واحد مدیریت برنامه و بودجه، تحول اداری و بهره‌وری و نظارت معاونت اداری، مالی و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی تدوین گردیده است. لطفا در صورت عدم اشاره به هر قانون مرتبط در این مجموعه و هم‌چنین ارائه نظرات و پیشنهادات خود، از طریق رایانامه به نشانی info@wastp.ir با ما در ارتباط باشید.

جهت دریافت کتابچه کلیک کنید.

گردآورندگان این کتابچه در ذیل معرفی می‌گردند:

نام سمت
سید میثم اسماعیلی معاون اداری، مالی و پشتیبانی
نگار وهابی اردکلو کارشناس برنامه و بودجه
میلاد غفاری راد کارشناس برنامه و بودجه