به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، این دوره ها با تدریس آقایان سید علی رضا جعفری، مشاور و مدیر دیجیتال مارکتینگ و آرمین حسن زاده مدیر مارکتینگ دیجی پات، در محل پارک علم و فناوری آذربایجان غربی و پردیس مشترک علم و فناوری در سه روز متوالی و سه بخش جداگانه برگزار شد.
شایان ذکر است سرفصل های بررسی شده در این کارگاه های آموزشی شامل موارد زیر بود:
– تولید محتوا با ابزارهای هوش مصنوعی(متنی، صوتی و تصویری)
– مدیریت برنامهریزی و فعالیتهای اداری با کمک ابزارهای هوش مصنوعی
– کاربرد هوش مصنوعی در نرم افزار های اکسل و گوگل شیت
-طراحی و توسعه کسبوکار با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی
– نوآوری در عصر هوش مصنوعی
– حل چالشهای رایج در کسبوکار با استفاده ابزارهای هوش مصنوعی
– دریافت پاسخ اثربخش از هوش مصنوعی
-آموزش و یادگیری اثربخش در عصر هوشمصنوعی
-طراحی کسبوکار با استفاده از ابزارهای هوشمصنوعی